موضوع: "روایت"

السلام علیک یا صاحب الزمان

❣ #سلام_امام_زمانم❣

??السَّلامُ عَلَيْكَ يَا مَوْلاىَ سَلامَ مُخْلِصٍ لَكَ فِى الْوَِلايَةِ…

??سلام بر تو اى مولاى من سلام و تحيت خالصانه با ايمان به ولايت و امامت تو..
?✨?✨

سلام بر تو از سوی قلبی، که جز تو در آن راه ندارد!
بپذیر سلام کسی را که قلبش، خانه محبت توست
و چشمهایش مشتاق دیدار تو… ?

#اللهم_عجل_لولیک_الفرج

از غفلت های شیطان ....

📢 اگر انسان واقعاً برای بهره‌مندی از ماه رمضان جدی است، باید سبکبال بشود. اینکه اولیاء خدا در طول سال و یا لااقل ماه رجب و ماه شعبان را ریاضت می‌کشیدند برای همین بوده است.

استاد سیّد محمّدمهدی میرباقری:

«کار شیطان ایجاد غفلت از فرصت‌ها است و برای انسان  فرصت‌سوزی می‌کند و این فرصت‌سوزی هم گاهی به‌نحوی است که یک فرصت‌هایی را از انسان می‌گیرد، فرض کنید انسان سحر شب جمعه را از دست داد، شیطان وسوسه می‌کند و به جای اینکه انسان برخیزد و با نماز اول صبح جبران این نافله شب را کند، انسان را غافل می کند به طوری که احساس خستگی می‌کند و احساس می‌کند که دیگر حالا نماز صبح هم اول وقت نخواند. این غفلت‌هایی که در انسان ایجاد می‌کند که یک فضیلت بزرگ را می‌گیرد و بعد آرام‌آرام یک نوع افسردگی در انسان ایجاد می‌کند و توفیق عبادت‌های دیگر را هم می‌گیرد.
این به‌عکس آن چیزی است که به ما فرموده‌اند؛ فرموده‌اند اگر فرصتی را از دست دادی بلافاصله تدارک کن و اگر نماز شبت را نخواندی قضا کن، اگر نماز صبح اول وقت از دستت رفت فضیلت وقت را از دست نده. این یک قاعده کلی است، اگر شب جمعه از دست رفت سحر جمعه را از دست ندهیم، اگر سحر رفت روز جمعه را از دست ندهیم و اگر روز جمعه از دست رفت غروب جمعه را از دست ندهیم. نسبت به ماه شعبان هم همینطور است. اگر ماه رجب و یا ماه شعبان از دست رفت، این دو سه روز را مغتنم بشماریم.

این همان مضمون حدیث نورانی است که امام رضا (علیه السلام) به اباصلت در آخرین جمعه ماه شعبان فرمودند که خودت را برای ماه رمضان مهیا کن و کارهای غیرجدی را کنار بگذار و مشغول به کثرت تلاوت قرآن باش و زیاد قرآن بخوان و دعا و استغفار و توبه کن که خالص بشوی، یعنی همه غفلت‌ها از بین برود تا برای ماه رمضان حضور پیدا کنی و اگر امانتی نزد تو است پرداخت کن که وقتی وارد ماه رمضان می‌شوی هیچ باری روی دوش تو نباشد. چون خیلی وقت‌ها انسان می‌خواهد به سمت خدا برود و همه چیز آماده است ولی یک باری روی دوش انسان است که نمی‌گذارد انسان حرکت کند. اگر انسان واقعا برای ماه رمضان جدی است باید سبکبال بشود. این که اولیاء خدا طول سال و یا لااقل ماه رجب و شعبان را ریاضت می‌کشیدند برای همین بوده است.
حالا اگر کسی ماه شعبان و رمضان را استفاده کرد که نعم المطلوب. ولی اگر تا الان نتوانسته، این مابقی ماه شعبان را از دست ندهد و تهیأ پیدا کند و بعد مراقب باشد که ماه رمضان از دست نرود.

یکی از غفلت‌هایی که شیطان برای ما ایجاد می‌کند این است که در دستگاه محاسباتی ما تصرف می‌کند و نمی‌گذارد که درست محاسبه کنیم و هر چیزی را سر جای خودش و به‌اندازه خودش بزرگ ببینیم. خبر را بزرگ و کوچک می‌کند و ما را با حادثه‌های کوچک مشغول می‌کند و از حادثه‌های بزرگ غافلمان می‌کند و درنتیجه حادثه‌های بزرگ مخفی می‌شوند.»

شناخت دوست

بعضی آدمها  انگار چوب اند … تا عصبانی می‌شوند، آتش می‌گیرند، و همه جا را دودآلود می‌کنند ، همه جا را تیره و تار می‌کنند ، اشک آدم را جاری می کنند … ولی بعضی‌ها این طور نیستند ؛ مثل عــود اند … وقتی یک حرف میزنی که ناراحت می‌شوند، آتش می‌گیرند، ولي بوی جوانــمردی و انصاف می‌دهند ، و هرگز نامردی نمی‌کنند … این است که می گویند : «هر کس را میخواهی بشناسی،  در وقت عصبانیت، در وقت خشم بشناس.»

دعای ختم صلوات امروز جمعه

اللهم عَجّل لِوَلیِکَ الفَرَج 
بار پروردگارا فرج امام زمان (عجل الله تعالی فرجه) را برسان
در ظهور ولی نعمت ما تعجیل بفرما
قلب آقامون از ما راضی و خشنود بدار
چشمان آلوده به گناه و معصیت ما به دیدار حضرتش منور بگردان
خداوندا به آبروی چهارده معصوم علیهم السلام ، به ناله های امام زمان علیه السلام، قلم عفوت بر جرائم اعمالمان بکش
خداوندا به پهلوی شکسته بی بی زهرا سلام الله علیها، آبروی ما مریز، گناهانمون ببخش و بیامرز
خداوندا آنی و کمتر از آنی ما را به خود وا مگذار

خدایا حاجت همه حاجت داران و گرفتاران را برآورده بخیر بگردان 
همه مریض ها علی الخصوص مرضای اسلام، جانباز ها، شیمیایی ها، اونایی که الان روی تخت بیمارستان ها هستند، همه کسانی که ملتمس دعا بودند الساعه از شفاخانه کرمت شفای عاجل عنایت فرما
خداوندا باران رحمتت بر این شهر و دیار نازل بفرما
خداوندا داغ زیارت کربلا و نجف، کاظمین و سامرا و مدینه و سوریه و مشهد وقم بر دلهای ما مگذار
لحظه ای ما و نسلمون را از اهلبیت علیهم السلام جدا مفرما
خداوندا ما  و نسلمون را در دنیا از زیارت و در آخرت از شفاعت ائمه هدی علیهم السلام بهره مند فرما
لذت مناجات و شب زنده داری و دوری از گناه به ما و نسلمون عنایت فرما

رهبرعزیزمان در سایه توجهات آقا امام زمان عجل الله تعالی فرجه حفظ فرما، بر توفیقاتشان بیفزای، طول عمر با عزت به ایشان عطا فرما، انقلابمان را به انقلاب آقا امام زمان علیه السلام متصل فرما.
امین یارب العالمین
التماس دعا??

ختم صلوات جمعه 28آبان ماه 1400

سلام
ختم 14000صلوات داریم ،به نیت:
هدیه ویژه به روح مطهر امام حسن عسکری علیه السلام و حضرت نرجس خاتون سلام الله علیها

1? سلامتی و تعجیل در فرج آقا امام زمان عج وسلامتی و طول عمر رهبر عزیزمون
2.?هدیه به همه انبیاء و مرسلین صلی‌الله علیهم اجمعین، ائمه اطهار علیهم السلام، و اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام، شهدا و صدیقین، پدران و مادران، خویشان و همه عزیزانی که به لقاء الهی شتافتند
3.?برطرف شدن سایه شوم این ویروس از سر تمامی بلاد اسلام
4.?شفای همه بیماران و مخصوصا بیماران کرونا
5.? هدایت وخوشبختی همه جوانان و رفع مشکل تحصیل و کنکور و شغل و ازدواجشون
6.? رفع هم و غم و گرفتاری از دل و زندگی همه مومنین و‌ سلامتی آنها
7.?آمرزش همه گذشتگانمون
8.?حاجت روایی وعاقبت به خیری و سلامتی همه اعضای گروه به ویژه ذاکران صلوات

با چه تعداد صلوات تمایل داری در ختم شرکت کنی * ؟؟؟

اثر محبت به فرزند

✍ امام صادق علیه السلام

به راستی که خداوند پدر و مادر را به خاطر شدت محبت به فرزند می آمرزد

? کافی‌جلد6‌‌صفحه150